* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Zachęcić do nauki języków obcych2008-10-02 15:31:13Nastolatkowie niechętnie uczą się języka pod przymusem, rodzice powinni zastanowić się, jak zmotywować je do pracy. Są na to sposoby, a jak podejść do tematu? Oto kilka sposobów zaprezentowanych w PolskaTimes. |
![]() |
W Poznaniu liczą na matematykę2008-08-06 12:54:06Samorząd zapłaci poznańskim gimnazjalistom za dodatkowe lekcje matematyki w nowym roku szkolnym. |
![]() |
Edukacyjny dramat wsi2008-07-03 13:47:03Wyniki wszystkich tegorocznych egzaminów szkolnych wskazują, że edukacja na wsi nadal odstaje od miejskiej. Kolejnym rządom nie udało się doprowadzić do wyrównania szans edukacyjnych młodzieży wiejskiej. - Na wsi jest dramat – przyznali posłowie w programie „Debata” poświęconym jakości polskiej edukacji w radiowej „Jedynce”. |
![]() |
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
Szkolenia techniki sprzedaży Stare Jabłonki, Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.